Raport o stanie gminy 2019
Przewodniczący Rady Gminy Mucharz informuje, że zgodnie z zapisami art. 28aa Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym Wójt Gminy Mucharz ma obowiązek co roku do dnia 31 maja przedstawić radzie gminy raport o stanie gminy.
Rada Gminy rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium wójtowi. Sesja Rady Gminy poświęcona debacie nad raportem o stanie gminy za 2019 rok odbędzie się w dniu 30 czerwca 2020 o godz. 9.00 w świetlicy Gminnego Ośrodka Kultury i Czytelnictwa w Mucharzu.
- mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem o stanie Gminy Mucharz składa do Przewodniczącego Rady Gminy w Mucharzu pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20-tu osób.
Zgłoszenie udziału w debacie – plik do pobrania
- zgłoszenie do debaty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Mucharzu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 czerwca 2020 r. (poniedziałek), do godz. 15.00
(art. 28aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym). - mieszkańcy dopuszczani są do głosu przez przewodniczącego rady według kolejności wpływu zgłoszeń ( art. 28aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym).
- dopuszczalna liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15 (art. 28aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym).
- w debacie nad raportem radni zabierają głos bez ograniczeń (28aa ust. 5 ustawy o samorządzie gminnym).