Raport o stanie gminy 2023
Przewodniczący Rady Gminy Mucharz informuje, że zgodnie z zapisami art. 28aa Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym Wójt Gminy Mucharz ma obowiązek co roku do dnia 31 maja przedstawić radzie gminy raport o stanie gminy.
Debata nad Raportem o stanie Gminy Mucharz za 2023 rok
Rada Gminy rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium wójtowi. Sesja Rady Gminy poświęcona debacie nad Raportem o stanie Gminy Mucharz za 2023 rok odbędzie się w dniu 19 czerwca 2024 r. o godz. 14.00 w Urzędzie Gminy w Mucharzu.
- Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem o stanie Gminy Mucharz składa do Przewodniczącego Rady Gminy w Mucharzu pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 -tu osób.
Zgłoszenie udziału w debacie – plik do pobrania
- Zgłoszenie do debaty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Mucharzu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 czerwca 2023 r. (poniedziałek), do godz. 15.00 (art. 28aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym).
- Mieszkańcy dopuszczani są do głosu przez przewodniczącego rady według kolejności wpływu zgłoszeń (art. 28aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym).
- Dopuszczalna liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15 (art. 28aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym).
- W debacie nad raportem radni zabierają głos bez ograniczeń (28aa ust. 5 ustawy o samorządzie gminnym).