Raport o stanie gminy
Wójt Gminy Mucharz informuje, że zgodnie z zapisami ustawy o samorządzie gminnym ma obowiązek co roku do dnia 31 maja przedstawić radzie gminy raport o stanie gminy - zobacz poniżej.
Raport o stanie gminy – procedura udziału w debacie
Wójt Gminy Mucharz informuje, że zgodnie z zapisami art. 28aa Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 506) ma obowiązek co roku do dnia 31 maja przedstawić radzie gminy raport o stanie gminy. Rada Gminy rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium wójtowi.
Sesja Rady Gminy poświęcona debacie nad raportem o stanie gminy za 2018 rok odbędzie się w dniu 18 czerwca 2019 o godz. 9.00 w sali sesyjnej Urzędu Gminy w Mucharzu.
- mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem o stanie Gminy Mucharz składa do Przewodniczącego Rady Gminy w Mucharzu pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20-tu osób.
Zgłoszenie udziału w debacie – plik do pobrania
- zgłoszenie do debaty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Mucharzu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 czerwca 2019 r. (poniedziałek), do godz. 15.00 (art. 28aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym)
- mieszkańcy dopuszczani są do głosu przez przewodniczącego rady według kolejności wpływu zgłoszeń (art. 28aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym)
- dopuszczalna liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15 (art. 28aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym)
- w debacie nad raportem radni zabierają głos bez ograniczeń (28aa ust. 5 ustawy o samorządzie gminnym)
Raport o stanie Gminy Mucharz – zobacz
31 maja 2019 r.